четверг, 19 марта 2020 г.

Блог для дистанційного навчання учнів 9-А класу вчителя Авдєєнко В.О.


                                        Учитель Авдєєнко В.О.
                                 Термін 16.03.2020-20.03.2020 р.р.

                                                Українська мова

                                                        9 клас

1.     З.М. Діалог-обговорення актуальної теми. « Як  підтримати свій імунітет та убезпечитись від вірусних захворювань?»

    https://subject.com.ua/lesson/mova/9klas/43.html                                                 

2.     Контрольна тестова робота « Безсполучникове складне речення» .



Домашнє завдання : діалог на 15 реплік.

Оскільки зошити для диктантів у мене, диктант № 54,55,56 переписати.

№ 55 розписати усі розділові знаки.

https://infourok.ru/urok-z-ukrainskoi-movi-kontrolna-robota-z-temi-bezspoluchnikove-skladne-rechennya-testovi-zavdannya-566163.html



                                       Учитель Авдєєнко В.О.
                                 Термін 16.03.2020-20.03.2020 р.р.
                                                Українська література
9 клас


1.     « І мертвим, і живим…». Читати ( згадати похід у театр). Тема ««землячків» у посланні. Викриття конформізму значної частини української еліти. Засудження комплексу меншовартості та байдужості до рідної мови.
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=708

2.     Настроєві інтонації твору.

Підказка : настрої твору: суперечка, пересторога,погроза,заклик.


Домашнє завдання: підручник, с. 218-224 чит.,план ( письмово) с. 224-225, без таблиці. Стор. 227, 1,2,3,4,5 (письмово).


          Теми і завдання на 30.03.2020-03.04.2020 р.
         Українська мова 9 клас ( 2 години на тиждень):
1.     Складне речення з різними видами зв’язку. Із сурядним і підрядним зв’язком.
2.     Складне речення із сполучниковим і безсполучниковим зв’язком.
Діти, привіт! Усі правила прекрасно прописані в підручнику. Будьте уважні, на цім тижні я викладу завдання з російської мови.
                    Домашнє завдання:
1.Повторіть та випишіть у зошит сурядні та підрядні сполучники і вишліть мені на Вайбер.
2. « Культура слова» до сторінки 170 ( портфоліо на вайбер не відсилайте).
3. Диктанти 87,88 . Спробуйте написати хоч 1 диктант, коли його зачитує Олександр Авраменко ( у книзі із диктантами є посилання). Потім перевірте себе .  № 87 просто переписати, № 88 прямо в книзі пояснити розділові знаки.
Увага! Багато хто забуває, що таке дієприслівник та дієприслівниковий зворот ( суфікси –чи, -ши) , тому і пунктограми підписуєте неправильно! Дерева, засинаючи від перших морозів,здавались зачарованими. ( Це речення з дієприслівниковим зворотом). Підручник, стор.112 правило,впр.2 зі стор. 113, впр.4.стор.114, домашня вправа стор.115 ( а,б,в)
            Інформація - приклад до теми уроків:
Максим розпряг коней та пустив пастися, а козаки сіли біля вогнища, щоб приготувати вечерю. (Складне  речення з різними видами зв’язку: сурядним і підрядним).
Сяє сонечко, біліють проліски, і ми щасливі їдемо на відпочинок. ( Із безсполучниковим та сурядним зв’язком).


 Українська література 9 клас( 2 год.)
1.     « Вічна» тема матері й сина. Романтичний тип утілення теми жіночої долі. Поема « Катерина».
2.      Еволюція жіночого образу. Реалістично- побутовий тип утілення теми жіночої долі. Поема « Наймичка».
                                  Домашнє завдання:
1.     Читати поеми. Виконати тест ( нижче).
2.     Із сайту « Довідка» виписати тему та ідею поем «Катерина»,  «Наймичка».






                               9 клас, тиждень 06.04.2020-10.04.2020
Українська мова
Теми:
1.     Розділові знаки в складному реченні з різними видами зв’язку.
2.     Узагальнення вивченого.
   
                                      Домашнє  завдання:
1.     Підручник, пар. 32 вправа 1 виконати  синтаксичний розбір речень (підкреслити всі члени речення).
2.      На стор. 115 учити схему ПОВНОГО  синтаксичного розбору. Із домашньої вправи  зі стор.115 речення № 3 виконати ПОВНИЙ синтаксичний розбір.
Диктанти поки не пишемо. Тепер зошит із диктантами буде вашим  «документом» до оцінки в атестат.

Тест буде викладено пізніше.

Українська література:
Теми:
1.З.М. усний твір - характеристика головних героїнь поем «Катерина», « Наймичка».
2.Трагедія жінки-матері, боротьба за своє материнство, жорстокість народної моралі. « У нашім раї  на землі». Наскрізний ліризм творів Тараса Шевченка про жіночу долю.
 
                      Домашнє завдання:
1.     У підручнику читати сторінки 234-237.
2.     Читати поему « Марія».
3.      Стор. 237 № 1,2,3,5,8 письмово.
  
                   Російська мова
                              Темы:
1.     Сложное  предложение з разными видами святи.
2.     Синтаксический разбор предложений.
3.     Контрольная тестовая работа ( после карантина).

Д.З. Учебник, пар. 40-44, упр. 256( а,б), 258,259, 267 ( усно),273, 276(б).


Тиждень 13.04.2020-17.04.2020
9 клас,українська мова
1,2  Контрольний переказ.
                     Домашнє завдання:
Написати переказ на окремому  листочку ( текст переказу

на ZOOM – уроці 15.04. )



Тиждень 13.04.2020- 17.04.2020
9 клас, українська література

1.     Лірика  Т.Шевченка періоду заслання і після повернення з нього. Риси автобіографізму в образі ліричного героя поезії « Доля».
2.      Ностальгія за ідилією родинного життя, висока філософія життя людини на землі. « Росли укупочці, зросли…» ( лірична медитація).


                                 Домашнє завдання:
Підручник, стор. 194-197 план, тест 1-3; стор. 239-240 читати.
  Діти, що робитимемо із віршами, які треба вчити  напам’ять, розповім на ZOOM- уроці.



Тиждень 21.04.2020-24.04.2020, 9-А клас
Українська мова
Теми:
1.     Текст, його основні ознаки.
Домашнє завдання:
Підручник, параграф 33, читати. Впр. 2,3,4 письмово.


Українська література
Теми:
1.     Підсумковий урок за творчістю Тараса Шевченка. Світова велич українського поета. Визначні діячі про Шевченка. Його вплив на літератури інших народів. Ушанування памяті поета.
Домашнє завдання:
1.     Підручник, стор. 249 план.


                           Російська мова
1.      Текст. Його основні ознаки. Абзац. Складне синтаксичне ціле в структурі тексту. Змістові зв’язки в тексті.
Увага! Уроки російської мови онлайн НЕ проводитимуться, тому перевірка знань здійснюватиметься в гуглтестах.
 Домашнє завдання:
(  і тести , і домашнє завдання додам  21 – 23  квітня)



                          Тиждень 27.04.2020 – 01.05.2020 р.р.
                                         9 клас, українська мова

Теми:
1.     Будова тексту.
2.     Мікротема і абзац.

                                       Домашнє завдання:
підручник, стор. 116, параграф 33,34. Стор. 118. впр. 4, культура слова. Стор. 121, впр. 2.


Українська література:
1.     Контрольна тестова робота. ( Творчість Т.Г.Шевченка).
2.     Пантелеймон Куліш – відомий письменник, перший український професійний критик, перекладач, автор українського правопису. Романтична основа світогляду.


Чит. стор. 150-182. ( про письменника та роман « Чорна рада»).




Тиждень 04.05.2020- 08.05.2020 р.р.
9 клас, українська мова
Теми:
1.     З.М. Тези прочитаної науково-пізнавальної статті.
2.     Види і засоби між фразового зв’язку.
                            
                                        Домашнє завдання:
Підручник, стор.124, пар. 35,36. Стор.127, домашня вправа(будиночок).


Українська література:
Теми:
1.  П. Куліш. « Українець в Європі, європеєць в Україні». Про письменника.
2.  « Чорна рада» - перший україномовний історичний роман – хроніка. Походження його назви. Історична основа й авторська уява, романтичність стилю. Динамічний інтригуючий сюжет.
  
                                           Домашнє завдання :
Читати роман, стор. 250-285, коротко біографію письменника в зошит.

Російська мова ( варіативна частина):
Теми:
1.     Основні засоби зв’язку речень у тексті.
                             
                                   Домашнє завдання:
Підручник, пар. 61,62.Впр. 386 ( усно), 388 ( письмово).



      9 – А тести з роійської мови,  надіслати відповіді на Вайбер до 07.05
  1.  Укажите предложение с нарушением синтаксической нормы:
А.  Даррелл с детства интересовался и наблюдал за животными.
 Б.   Вам надлежит оплатить счет в течение двух недель.
 В .Поиски моряков продолжались несколько суток, вопреки сложным погодным условиям.
 Г.  Вдохновенное исполнение пианистом бетховенских сонат покорило публику.
  2. В каком варианте ответа правильно указаны все цифры, на месте которых должны стоять запятые?
Понятие времени (1) очевидно (2) не так просто объяснить. Первоначально слово "время" (3) вероятно (4) могло обозначать какие-то впечатления о переменах, длительности, цикличности.

 А. 3, 4
Б.  1, 2
В.  1, 2, 3, 4
 Г. 2, 4
 В каком предложении нужно поставить одну запятую (знаки препинания не расставлены)?
А.  Книги продаются как в обычных так и в интернет-магазинах.
Б.  В эту зиму звери и птицы голодали и с трудом переносили холода.
В.  Иван Иванович всегда дает каждому из детей или по бублику или по кусочку дыни или грушу.
Г.  Необходимо сдать экзамены по русскому языку и по математике и по истории.
  3. В каком предложении нужно поставить одну запятую (знаки препинания не расставлены)?
А.  Книги продаются как в обычных так и в интернет-магазинах.
 Б.  В эту зиму звери и птицы голодали и с трудом переносили холода.
 В. Иван Иванович всегда дает каждому из детей или по бублику или по кусочку дыни или грушу.

 Г. Необходимо сдать экзамены по русскому языку и по математике и по истории.

 4.   Как объяснить постановку двоеточия в предложении?
Сейчас вода в озере была очень черная, прозрачная: вся ряска к зиме спустилась на дно.


 А.  Обобщающее слово стоит перед однородным членами предложения
Б.  Вторая часть бессоюзного сложного предложения указывает на причину того, о чем говорится в первой части.
 В.  Вторая часть бессоюзного сложного предложения поясняет, раскрывает содержание того, о чем говорится в первой части
 Г. Вторая часть бессоюзного сложного предложения указывает на время совершения того, о чем говорится в первой части
      5. В каком предложении придаточную часть сложноподчиненного предложения нельзя заменить обособленным определением, выраженным причастным оборотом?
А.  Рахманинов, который собирал переполненные аудитории во всем мире, страшно волновался перед каждым концертом.
Б.  Первый в жизни автограф поставил своему учителю - человеку, который привил ему уважительность к слову, пробудил в нем жажду творчества.
В.  События, которые я описываю в этой повести, произошли еще до моего рождения.
Г.  Команда, которая победит в решающем матче, завоюет кубок.





Тиждень 12.05.- 15.05
9 клас, українська мова
Теми:
1.     Текст, структура тексту ( узагальнення вивченого)
2.     Контрольний диктант ( наступний тиждень)
Домашнє завдання:
Підручник, стор.130. пар.37,впр. 4(стор.131). УВАГА! Цю вправу надіслати мені на Вайбер 14.05. з 13.00 до 15.00;
Стор.132, впр.1

Українська література
Теми:
1.     Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв. Загальнолюдські  риси ініціативності,працьовитості,лицарства,благородства,вірності почуттю та обов’язку.
2.     Порівняльна характеристика образів Якима Сомка та Іванця Брюховецького.
Д.З.:
Читати роман . Буде тест.       

Російська мова
1.     Повторення. Числівник.

Пар. 10-12, впр. 67,68, 71. УВАГА! Впр. 71 на Вайбер 14.05 з 17.00 до 18.00







Тиждень контрольних робіт 18.05-22.05.
                9 клас, українська мова

1.     Контрольний диктант із граматичним завданням.


Українська література:
1.     Контрольний  тест.
Нагадую: тестові роботи та диктант прийчаються протягом 10 хвилин після написання.




Російська мова:
1.     З.М. Аналіз прочитаного.
Стор.132-134, читати вправу 234, зелені квадратики 1,2,3 письмово.

































Комментариев нет:

Отправить комментарий