среда, 1 апреля 2020 г.

9-А блог для дистанційної виховної роботи

                                                  Вітаю вас, діти!
Сподіваюсь, що і ви,і  ваші родини здорові і карантин проходить на позитиві)
                                          Не забувайте:
1 . Мити руки.
2 . Без потреби не виходити на вулицю.
3.  Не знаходитись на вулиці без маски та гумових рукавичок.
4 . Не торкатись обличчя.
5.  Уникати тактильних контактів на вулиці.
6.  Збалансовано харчуватись.
7.  Спати не менше 8 годин ( але і більше не бажано).
8.   Щоранку робити зарядку.


                                                                  І про навчання:
            Усі знають ( сподіваюсь на це) , що на час карантину організовано дистанційне навчання. Для нас , учителів, як не дивно, роботи побільшало. Доки ми все організували на базі нашої школи. Кожен викладач має блог, де дає завдання на робочий тиждень та тести для перевірки знань. Я просила свій 9-А надсилати мені результати навчання на Вайбер ( мої предмети).
АЛЕ ! Виявилось,що ,мабуть, більша частина класу переплутала карантин із канікулами!!!
КАРАНТИН  НЕ КАНІКУЛИ!. Щодня кожен учень повинен приділити навчанню стільки ж часу, скільки і без карантину. Зайти в блоги, вивчити матеріал, виконати вправи, завдання і тести.  Учні повинні читати літературу( українську, зарубіжну).
            На  сьогодні з мого предмету в 9-А навчаються лише семеро учнів. Це як же так? А що ж з інших предметів? Сподіваюсь, що дійсно вчаться всі, можливо, результати мені не надсилають.
  Терміново беріться за розум!
                                                           Новинка!
З наступного тижня стартує онлайн-навчання на платформі Zoom.
Завтра я вишлю ( мабуть, з допомогою Максима) інструкцію, як реєструватись та користуватись платформою. І будуть відбуватись уроки онлайн.

            Усім здоров'я, гарного настрою, сумління в навчанні!
 Пам'ятайте, що береженого Бог береже ( будьте сумлінними, свідомими, самостійними та відповідальними ).
                                                                                           Ваша Вікторія Олександрівна


Комментариев нет:

Отправить комментарий